[openstandaarden] Woordje uitleg bij Definitie

Wouter Verhelst wouter at grep.be
Sat Mar 1 14:38:35 CET 2003

Hallo,

Ik had vanmiddag een paar uurtjes tijd, dus heb ik me beziggehouden met
het schrijven van een woordje uitleg bij onze definitie van Open
Standaarden (vooral een 'Waarom deze definitie?'-stijl van tekst). De
tekst is te vinden op
http://www.grep.be/standaarden-definitie-rationale.tex (in
LaTeX-formaat) en http://www.grep.be/standaarden-definitie-rationale.pdf
(als PDF-bestand).

Commentaar graag :-)

--
wouter at grep dot be
"An expert can usually spot the difference between a fake charge and a