[openstandaarden] Woordje uitleg bij Definitie

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Tue Mar 4 16:58:17 CET 2003

On Tuesday 04 March 2003 11:59, Sven Vermeulen wrote:

> Het kan ook zijn dat ik het minder goed interpreteer dan dat het de
> bedoeling is. Het is inderdaad wel wat vreemd om 2 keer vrij te krijgen in
> verschillende betekenissen.
>
> Wouter? Frank? Philip?

Vind de tekst van Wouter (en de aanvullingen erop :) ) goed, maar idd, "vrij"
implementeerbaar bij open specificatie vervangen we misschien toch beter door
een passendere term. Met open spec. wordt bedoeld dat het praktisch mogelijk
is een implementatie te maken (zonder rekening te houden met al dan niet
bestaan van licentie-copyright-of patentproblemen), dus dat er geen
*praktisch* belemmering is. . Vrije specificatie betekent dat je geen
*wettelijke* beperkingen hebt.

--
Frank Van Damme
http://www.openstandaarden.be