[openstandaarden] Flash open? (was: Woordje uitleg bij Definitie)

Wouter Verhelst wouter at grep.be
Wed Mar 5 20:29:40 CET 2003

Op wo 05-03-2003, om 18:30 schreef Jan Claeys:

> Een vrije specificatie die enkel het *schrijven* van SWF files toestaat,
> maar niet het lezen/tonen/bewerken ervan?

Ah. Nee, dan is het een open specificatie.

> Soms is het geen slecht idee om de licentie te _lezen_ hoor.  ;-)

Af en toe wel, ja.

Grinnik.

> Vraag is nu natuurlijk wat we met zo'n beperkingen aanmoeten ivm met de
> definities...

Da's duidelijk: de specificatie is beschikbaar. Is ze volledig? Zo ja,
dan is het een open specificatie. Zo neen, dan is het zelfs dat niet.

Al moet ik toegeven dat dit niet helemaal is wat het moet zijn.

--
wouter at grep dot be
"An expert can usually spot the difference between a fake charge and a