[openstandaarden] Open source

Rudy Gevaert rudy at zeus.rug.ac.be
Fri Mar 28 23:39:14 CET 2003

On Thu, Mar 27, 2003 at 06:33:14PM +0100, Onno Timmerman wrote:

> Bovendien als vrije software verplicht wordt het woordje vrij macaber.

Ik vind van niet.  Als vrije software verplicht is, kun je nog altijd
kiezen welk vrij software pakket je gebruikt.

Ditin tegenstelling tot de zogezegde norm van het hanteren van Word
documenten om gegevens uit te wisselen.  Je wordt hier ook verplicht
MS Office te gebruiken.  (*)

Rudy

(*) De keuze uit OpenOffice.org laat ik even buiten beschouwing.
Rudy Gevaert                rudy at zeus.rug.ac.be
Web page                    http://www.webworm.org
GNU/Linux user and Savannah hacker http://savannah.gnu.org
A clear conscience is usually the sign of a bad memory.