[openstandaarden] Open source

Sven Vermeulen sven.vermeulen at rug.ac.be
Mon Mar 31 07:57:40 CEST 2003

On Mon, Mar 31, 2003 at 03:54:40AM +0200, Wouter Vanden Hove wrote:
> Trouwens Open standaarden zelf zijn geen garantie tegen kwaad opzet.
> Herinner u het probleem van Opera een tijdje terug dat op MSN een flink
> negatieve marge kreeg voorgeschoteld.

Dat kan je nooit tegenhouden. *Elk* formaat kan slecht gebruikt worden. Als
jij een digitale foto maakt, en ik retoucheer die zodat alles wazig is, dan
kom ik niet aan het formaat, maar toch is je foto naar de kloten.

> Kwestie van snel coöperatief argumenten te verzamelen om snel op
> bersberichten te reageren.

Snel op persberichten reageren == oppassen voor te impulsieve antwoorden.

Mvg,
	Sven Vermeulen

--
	Fighting for peace is like fucking for virginity.