[openstandaarden] Voorstel antwoord softwarepatenten

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue May 13 20:30:32 CEST 2003

On Tue, 13 May 2003, Onno Timmerman wrote:

[...]
> [...]
[...]
> Met dit laatste ben ik niet direct akkoord. De "lengte van argumenten".
> Overtuigeningstechnieken wijzen veel eer op het gebruik van zo weinig
> mogelijk, maar treffende argumenten.  Iemand die een lange lijst van
> argumenten ziet neigt ze allemaal te vergeten en saai te beoordelen.

Tiens, waarom proberen alle politici ons dan nu in tijden van
verkiezingen te imponeren met lange lijsten van verwezenlijkingen,
zonder echt veel aandacht te besteden aan het "gewicht" van elke
verwezenlijking...? :-)

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480