[openstandaarden] Voorstel antwoord softwarepatenten

Bram Vandoren bram at bram.be
Tue May 13 22:42:18 CEST 2003

On Tuesday 13 May 2003 22:32, Ward Vandewege wrote:

> En als iedereen die mens opbelt? Uit persoonlijke naam of (liefst?) uit
> naam van 1 of andere KMO?

Nee, ik denk niet dat dat echt de juiste aanpak is. Als er 1,2 of 3 mensen
bellen die het op de juiste manier kunnen uitleggen (!) heeft dit misschien
resultaat. Meer kan een omgekeerd effect hebben.

Ik stuur een brief sturen in naam van de KMO waarvoor ik voor werk. Op
degelijk briefpapier, handtekening en dikke stempel erop. Ik heb al gemerkt
dat dit soort brieven iets verder raakt dan een doorsnee brief.

Bram.