[openstandaarden] Voorstel antwoord softwarepatenten

frank goossens frank at belgonet.be
Wed May 14 09:13:39 CEST 2003

On Tue, 13 May 2003, Bram Vandoren wrote:
> Ik stuur een brief sturen in naam van de KMO waarvoor ik voor werk. Op
> degelijk briefpapier, handtekening en dikke stempel erop. Ik heb al gemerkt
> dat dit soort brieven iets verder raakt dan een doorsnee brief.

hier geloof heel sterk in. ik denk dat ik onze ceo best wel zou kunnen
overtuigen zo'n brief te tekenen. als een paar tientallen
openstandaarden-supporters zoiets zouden kunnen doen, dan hebben we denk
ik minstens al de aandacht van dhr. de clerck.

daarnaast: hebben unizo (middenstanders & kmo's), vev, vbo, .. hier een
standpunt over? als we bv. unizo 'in ons kamp' zouden mogen rekenen, dan
zou dat onze kansen absoluut enorm doen stijgen.

frank
--
http://belgonet.be/frank/