[openstandaarden] softwarepatenten - politieke tegenargumenten

Wouter Vanden Hove wouter.vanden.hove at pandora.be
Wed May 14 13:21:36 CEST 2003

Misschien kan aan de VLD ook eens gemeld worden dat ze een kruis mogen
maken over hun e-government plannen.
Als e-bussiness zo zwaar gepatenteerd is in de States kan e-government
moeilijk achterop gebleven zijn. Is er trouwens eigenlijk een verschil?

Weet trouwens iemand waar het programma te vinden is dat vorige week de
eerste prijs kreeg omdat het 62 patenten overtrad ... in 20 regeltjes.

W.
http://platte.opencursus.be