[openstandaarden] infopakket voor politici

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Wed May 14 22:48:02 CEST 2003

Op dinsdag 15 april 2003 16:03, schreef Tijl Vercaemer:
> in het mediageweld verloren te gaan.  Datum voor versturen lijkt mij 26 mei
> Wegens examens best niet te lang wachten met het afwerken van de teksten.
> Deadline voor de teksten: 9 mei

Die deadline halen we dus niet ;-)
maar dat is eigenlijk niet zo belangrijk.
het enige wat nog geschreven moet worden is een wetsvoorstel voor het Vlaams
parlement.  Ik dacht dat het wel zou lukken om gewoon 1022 een beetje aan te
passen, maar het blijkt niet zo simpel te zijn.  Zo wordt er in 1022 verwezen
naar andere wetten, en ik weet niet of we die verwijzingen kunnen laten
staan, of of we naar overeenkomstige Vlaamse decreten moeten verwijzen.

Is er iemand die hier voldoende over afweet om zoiets te schrijven, en die
bovendie tijd heeft?  Of laten we dat decreet vallen, en stellen we een tekst
op waarin we zeggen wat we in zo'n decreet wensen?

Om het geheugen wat op te frissen:
http://openstandaarden.be/maillists/openstandaarden/3069.html

Tijl
--