[openstandaarden] Voorstel antwoord softwarepatenten

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Thu May 15 08:10:45 CEST 2003

Dieter Van Uytvanck wrote:

>Het VBO is lid van UNICE, één van de grootste Europese lobbygroepen
>(www.unice.org). Jammer genoeg hebben die zich expliciet uitgesproken
>_voor_ softwarepatenten. Het lijkt me niet gemakkelijk om die te
>overtuigen; zeker in deze beperkte tijdsperiode.
>
>Groeten,
>
>Dieter

Ik ben personelijk naar UNIZO gestapt. Ze hebben daar de tekst van
Richard Stallman gelezen en tot de conclusie gekomen dat Software
patenten een slechte zaak zijn.
Meestal zijn zulke organisaties voor omdat ze eigenlijk niet veel van af
weten en begeleid worden door een lobyist die het effe allemaal komt
vertellen.
Onno