[openstandaarden] Voorstel antwoord softwarepatenten

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Thu May 15 12:10:44 CEST 2003

frank goossens wrote:

>heb je uit je contacten kunnen afleiden of UNIZO hier op één of andere
>manier (persbericht, contacten politici, ..) ook een officiëel standpunt
>van wilt maken onno? want de vereniging van vlaamse middenstanders en
>kmo's die zich tegen software patenten uitspreekt, dat zou dit een wel
>heel groot verschil kunnen maken..
>
>frank
>--
>http://belgonet.be/frank/

Ja, ze waren zijn door die tekst duidelijk tegen Software patenten. Toch
in December. Als ze nog niet van gedacht veranderd zijn. Ik ben vrijwel
zeker dat de volgende persoon dit standpunt in genomen heeft.
christine.faes at kmonet.be zei is de directeur van Unizo Internationaal
02/2380791. Als iemand zich geroepen voelt zend haar nog eens een
duidelijk lijstje waarom software patenten zo slecht zijn en zeg dat de
zaak dringend is. Ik denk wel dat ze zal helpen...
Vergeet niet vriendelijk te zijn -> ze is tegen Software patenten dus
niet gaan spammen hé!

Onno