[openstandaarden] standpunt agalev softwarepatenten

Marc Leeman marc.leeman at ieee.org
Thu May 15 14:15:43 CEST 2003

> te vinden hier:
> http://www.agalevcampagne.be/asp/stelvraag.asp#217

Waarom is het dat met de verkiezingen in zicht politici zich menen
gratuite spam te veroorloven. Deze mail is niets min of meer, ..

De enige waarvan ik weet die actief en opbouwend aan deze lijst
meewerkt en aan een politieke partij is verbonden, is Onno die
bij de SP werkt geloof ik. Het grote verschil is dat, Onno door
zijn maandenlange actieve inbreng in suggesties een meerwarde brengt.

IMHO zijn dergelijke mails, waarvan de schrijver nog niet eens de moeite
doet die mail een beetje op te bouwen niet gewenst. Mevrouw Vander
Sarren heeft blijkbaar niet door dat spamming geen manier is om steun te
winnen en eerder averechts werkt, het is namelijk onbeleefd, ongepast en
misplaatst.

Als het de schrijver dan al echt menens is met haar standpunt, dan is
het minste wat ze kan doen dit zelf te onderbouwen voor dit naar een
mailinglijst te zenden.

--
	greetz, marc

I'm Rygel the Sixteenth, dominar to over six hundred billion people. I
don't need to talk to you.
	Rygel - Premiere
     Key fingerprint = 890C E47F 1589 F240 9CC8  C60C 510A 63D3 D356 2DE1
Linux scorpius 2.4.20-xfs-v4l2 #2 Sat Mar 8 19:17:24 CET 2003 GNU/Linux