[openstandaarden] nieuwe vrtnieuws.net

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Wed May 21 18:23:33 CEST 2003

On Wednesday 21 May 2003 15:44, Jan Claeys wrote:
> Dat is dezelfde reden waarom het op Win98 normaal ook niet werkt (ondanks
> dat de VRT beweert van wel).  Je moet een recente WMP hebben, anders kan
> je de nieuwe codecs niet installeren, volgens Microsoft omdat de oude API
> geen VBR streaming aankan.  Vreemd genoeg slagen andere codec-leveranciers
> daar wel in voor hun formaten...  (*zucht*)
> Ik krijg met Windows + Mozilla + WMP 6.4 zelfs de "slideshow-versie" niet
> te bekijken...  :-(

Dus nu gebruik ik:
* de verkeerde browser
* een verkeerd besturingssyteem
* verkeerde mediaplayer
* en een verkeerde provider
om de site goed te bezien. Dat is nu echt wel de druppel voor mij...

Ik vraag me af of ik gewoon niet de verkeerde sites bezoek ;-)

--
// Andy Goossens

// Quote of the moment:
I want a WESSON OIL lease!!