[openstandaarden] OSOSS: open standaarden bij de Nederlandse overheid

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Wed May 21 20:13:01 CEST 2003

On Wed, 21 May 2003, Dieter Van Uytvanck wrote:

[...]
> Ik kan iedereen aanraden om eens op hun website te gaan kijken:
>
> http://www.ososs.nl/
>
> Voor Herman, Onno en alle anderen die bezig zijn met overheid en OS:
> dit is een mooi voorbeeld voor onze overheid en er kan waarschijnlijk
> heel wat dubbel werk vermeden worden door samenwerking.

Absoluut! Ik was ook ingeschreven op die studiedag, maar heb op het
laatste ogenblik moeten afzeggen...

Ik steun de suggestie om de contacten warm te houden. Meer dan warm
zelfs. Misschien een goed moment om met Openstandaarden.be een eerste
publieke event te houden? Dat mag gerust erg geinspireerd zijn op
OSOSS, en mensen van hen op de agenda plaatsen. Ik denk dat de geesten
rijp zijn in vele overheidsdiensten, grote organisaties, politieke
partijen, universiteiten e.d., om over het thema van open standaarden
van gedachten te wisselen.

Wie neemt de handschoen op? Ik kan voor logistieke ondersteuning
zorgen: groot auditorium, projectie, ... (maar spijtig genoeg is dit
aan de K.U.Leuven niet meer gratis).

Herman
--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480