[openstandaarden] VRTnieuws.net video hack

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Wed May 21 23:02:55 CEST 2003

Ik denk dat sommigen hier wel in zullen geïnteresseerd zijn:
VRT video's voor iedereen...  :-p

NB: de video's werken zo perfect in WMP 6.4 (/me happy ;) ondanks wat het
script op de site wil doen geloven.  Met is mplayer is er dus vermoedelijk
ook geen probleem.

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9