[openstandaarden] nieuwe vrtnieuws.net

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Wed May 21 23:38:34 CEST 2003

On Wednesday 21 May 2003 21:39, Philip Paeps wrote:
> Met andere woorden.  Het is van kwaad naar erger gegaan.  Het is blijkbaar
> zelfs onmogelijk geworden om verder te geraken dan de 'welkomst'-tekst.
> Sorry, ik neem geen koekjes aan van een site die geen privacy policy ter
> beschikking stelt zonder koeken te eisen, en ik laat al zeker geen
> JavaScript aan mijn koekendoos.

Ze hebben wel een gebruikersvoorwaarden pagina. (Net zoals op hun andere sites
trouwens)

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default/algemeen/gebruiksvoorwaarden/index.html

Zo bevat deze ook een kort stukje over de "koekendozen":
<quote>
Soms zal de VRT-website gebruik maken van zogenaamde 'cookies', dit zijn
kleine stukjes informatie die wij doorsturen en bewaren op de harde schijf
van uw computer. Deze informatie wordt bij elk bezoek teruggestuurd naar de
beheerder van de website. Deze informatie wordt alleen maar gebruikt om uw
identiteit te verifiëren zodat u niet bij elk bezoek aan de website uw
gebruikersnaam en paswoord dient in te geven. U heeft de mogelijkheid uw
browser zodanig te configureren dat hij u waarschuwt telkens als cookies
worden aangemaakt of dat hij de aanmaak ervan verhindert.
</quote>

--
// Andy Goossens

// Quote of the moment:
A hermit is a deserter from the army of humanity.