[openstandaarden] VRTnieuws.net video hack

Philip Paeps philip at paeps.cx
Thu May 22 00:06:55 CEST 2003

On 2003-05-21 23:58:55 (+0200), Wouter Verhelst <wouter at grep.be> wrote:

> Hmpf. Ik vrees dat dat niet lang zal duren.

Feind hört mit?  Misschien kunnen ze ook rekening houden met de 'problemen' in
plaats van 'lastige elementen' te negeren en te weren...

 - Philip

--
Philip Paeps                                          Please don't CC me, I am
                                                       subscribed to the list.

  Zisla's Law:
  	If you're asked to join a parade, don't march behind the elephants.