[openstandaarden] VRT

Ward Vandewege ward at pong.be
Fri May 23 12:57:21 CEST 2003

On Fri, May 23, 2003 at 10:50:08AM +0200, Onno Timmerman wrote:
> Ik heb nog een antwoordje van VRT maar vind hun disclaimer belachelijk.
>
> <citaat>
> citeer "Peter Suetens e-vrt"
>
> De site staat open -zonder kwaliteitsgarantie- voor alle browsers. Alleen
> Mac wordt tegengehouden tot we een kwaliteitsoplossing hebben voor de
> embedded video. Dat gebeurt normaal einde mei.
>
> Wij streven naar optimale kwaliteit en beleving, en kunnen dus niet leven
> met een "nivellement vers le bas". Dat zal resulteren in 250 K videobeeld

Da's nogal een straffe uitspraak. Ze zeggen dus dat Windows Media Player 7
beter (wel, letterlijk 'hoger') is dan alle andere oplossingen? Hoever hebben
ze dan gekeken?

> naar Windows Media Player 7 en hoger, en MPEG4 naar Quicktime 6.Voor
> breedband gebruikers.

OK. Ik heb breedband. Ik zit niet op Skynet. Waarom kan ik niet naar de
breedband stream kijken?

> Smalband krijgt een zeer kwaliteitsvolle versie van
> audio met een "slideshow"."

Ah, zeer kwaliteitsvol. Wat zouden ze dan als lage kwaliteit beschouwen?

> [...]
> daarin opgegeven doel of gebruik.  Hij kan vertrouwelijke informatie
> bevatten en/of persoonlijke standpunten die niet noodzakelijk met die van de
> VRT stroken.  Elk gebruik van deze informatie (zoals bewerken, doorsturen,
> geheel of gedeeltelijk reproduceren of verspreiden in welke vorm ook) door
> anderen dan de geadresseerde, is verboden.  Hebt U deze e-mail per
> vergissing ontvangen, meld dat dan a.u.b. aan de VRT en wis de e-mail.
>
> <citaat>
>
> Hopelijk is het wel legaal als je citeert?

Bwa, als jij de geadresseerde was is er niks aan de hand, dan mag je er
blijkbaar mee doen wat je wil!

mvg,
Ward.

- --
Pong.be         -(   "Microsoft isn't evil, they just make really crappy   )-
Virtual hosting -(              operating systems." -- Linus               )-
http://pong.be  -(                                                         )-
GnuPG public key: http://gpg.dtype.org