[openstandaarden] Antwoord VRT

Philip Paeps philip+os at paeps.cx
Fri May 23 16:53:10 CEST 2003

On 2003-05-23 16:46:39 (+0200), Jan Claeys <openstandaarden at janc.cjb.net> wrote:

> Philip, PUB kan dat wel:

Ja, maar ik mag er niet over preken naar't schijnt ;-)

> [quote http://pub.telenet.be/menu_10___main_mission_statement.html]
> PUB wil het gebruik van het internet verspreiden bij alle lagen van de
> bevolking. Om dit te bereiken wil het de toegang tot het internet
> laagdrempelig houden en meehelpen tot het opheffen van alle belemmeringen
> die zich hierbij kunnen stellen.
> [/quote]

Daar staan we inderdaad volledig achter.  We gebruiken zelf ook steeds Open
Standaarden of minstens Open Formaten en bieden geen platform aan
non-standaard proprietaire dingesen.

> Het is misschien niet onze belangrijkste doelstelling, maar het is wel _een_
> doelstelling.  Een opmerking hierover in het artikel ivm Telenet kan dus
> *wel*.  (à la: "Ook betreuren we het dat de VRT ervoor gekozen heeft om...
> blabla")

Alle doelstellingen zijn even belangrijk ;-)  Het standpunt is nog niet
geschreven hé.  *Ik* zou er alvast graag een verwijzing naar Open Standaarden
in zien.  Een preek van twintig bladzijden zal ik er niet doorkrijgen, da's
voor OpenStandaarden.be ;-)

 - Philip

--
Philip Paeps                                          Please don't CC me, I am
                                                       subscribed to the list.

  BOFH Excuse #61:
    not approved by the FCC