[openstandaarden] VRT Nieuwsbrief De zevende Dag MSWord Attachment

Philip Paeps philip+os at paeps.cx
Fri May 23 19:48:54 CEST 2003

On 2003-05-23 19:11:44 (+0200), Jan Wagemakers <janw at easynet.be> wrote:
> Ik ben geabonneerd op de Nieuwsbrief van "de zevende dag" van de VRT. Tot
> mijn grote verwondering kreeg ik i.p.v. de gebruikelijke tekst-versie het
> volgende te zien :

[wordprul]

Ik denk dat mijn 'van kwaad naar erger' over de VRT wat te optimist was van
mij.  Excuses.  Sta me toe mijn mening te herzien: 'van kwaad naar
afgrijselijk slecht'.

 - Philip

--
Philip Paeps                                          Please don't CC me, I am
                                                       subscribed to the list.

  Class schedules are designed so that every student will
  waste the maximum time between classes.