[openstandaarden] Antwoord VRT

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Fri May 23 20:50:24 CEST 2003

At 2003-05-23 20:30, you wrote:

>Het was natuurlijk maar een voorstel. Ik zag er geen graten in omdat PUB
>vindt dat VRT voor iedereen toegankelijk moet zijn en openstaarden.be
>dat ook vindt. Elk vanuit een eigen vertrekpunt, maar we kunnen ons wel
>elk bij de visie van de andere aansluiten in dit geval... (denk ik toch
>enfin?)
>Het was geen voorstel voor een kartel-lijst hoor, enkel een
>gemeenschappelijk standpunt. ;-)

Ik denk dat alleen PUB + OS.be niet zo'n goed idee is, maar wel bijvoorbeeld
OS.be + PUB + blindenorganisatie + Apple/Mac gebruikers + vereniging Belgen
in het buitenland + ...
(... wie kan nog meer aangesproken worden?)

Dat zou echt indruk kunnen maken en de pers bereiken als meer dan bladvulling,
en de publieke opinie doet dan misschien de rest.  Maar dan moet natuurlijk
iedereen willen meewerken...

Het is IMNSHO *hoog* tijd dat ze bij de VRT wakker gemaakt worden uit hun
zelfgenoegzaamheid.

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9