[openstandaarden] VRT

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Sat May 24 00:56:45 CEST 2003

On Fri, 23 May 2003, Onno Timmerman wrote:

> 4. Waarom maakt VRT ook geen gebruik van OGG Vorbis. Aangezien dit
> platform onafhankelijk is.

Ik wil niet moeilijk doen... maar zet er miscchien ook Quick Time bij....
Het klinkt bekender voor de meeste Parlementairen die al eens op het
internet gezeten hebben....

Ik weet het, de servers zijn niet meteen platform onafhankelijk... Maar de
clients wel (dacht ik) via MPEG4-streams en daar draait het om.
OK, de VRT is er wel mee bezig.... maar conceptueel zouden ze ook met QT
kunnen starten hebben, dan hadden ze eigenlijk de MS oplossing zelfs niet
nodig gehad.... lijkt me.

Vriendelijke groeten,

Frans Gerbosch

--
<------------------- Frans  Gerbosch  Consulting --------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20