[openstandaarden] VRTnieuw.net: beperkingen owv copyrights...

Jeff Verheyen jeff-lists at ampersant.be
Sat May 24 10:51:47 CEST 2003

Ik dacht dat dit over het nieuws ging. Voor de buitenlandse items kan
dit inderdaad een probleem zijn wegens het 'aangekochte' beeldmateriaal.
Maar het voor het binnenlandse nieuws wordt het beeldmateriaal vrijwel
volledig door de VRT zelf gemaakt. Daar heeft de VRT de mogelijkheid om
deze zover te verspreiden als ze zelf willen. Dus op zijn minst voor het
binnenlandse nieuws moet dit mogelijk zijn. En dat is toch waar onze
Belgen/Vlamingen in het buitenland het meeste interesse voor hebben?

Mvg,

Jeff

--
Ampersant bvba - Jeff Verheyen
 Dr. Jacobsstraat 3 - 2570 DUFFEL - Belgium
 Email: jeff.verheyen at ampersant.be
 Website: http://www.ampersant.be/