[openstandaarden] Elektronische belastingsaangifte ...

Wouter Verhelst wouter at grep.be
Mon May 26 16:29:27 CEST 2003

On Mon, May 26, 2003 at 02:40:29PM +0200, Herman Bruyninckx wrote:
> Op <http://www.belgium.be/taxonweb/app/public/default.jsp> staat de
> portal voor de elektronische aangifte van de personenbelasting. Op het
> eerste gezicht een erg toegankelijke site.
>
> Is dit inderdaad zo voor iedereen?

Neen. Onder Mozilla of Konqueror geen enkel probleem, maar ik heb geen
enkele tekstbrowser zo ver gekregen om het ding te bekijken. Lynx
geeft een HTTP 400, 'Bad Request', w3m komt ergens totaal anders uit,
en links blijft hangen op 'Making connection' -- al zou dàt kunnen
liggen aan proxies en vuurmuren.

Ook de validator op validator.w3.org lust de site niet.

--
Wouter Verhelst
Debian GNU/Linux -- http://www.debian.org