[openstandaarden] Elektronische belastingsaangifte ...

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Mon May 26 16:38:52 CEST 2003

At 2003-05-26 14:40, you wrote:
>Op <http://www.belgium.be/taxonweb/app/public/default.jsp> staat de
>portal voor de elektronische aangifte van de personenbelasting. Op het
>eerste gezicht een erg toegankelijke site.
>
>Is dit inderdaad zo voor iedereen? Zo ja, dan ga ik een
>felicitatie-mailtje sturen. Dat is ook een manier om de aandacht
>te vestigen op de problematiek van open standaarden :-)

Nee  *zucht*  het is niet toegankelijk.

Net zoals zoveel andere JSP gebaseerde sites gaat de server regelmatig zó
traag dat de page requests time-outen.  Of dit het gevolg is van slechte
load-balancing, of door de GC komt, weet ik niet, maar het valt me regelmatig

O ja, voor de rest lijkt het wel te werken in Mozilla op Win98SE.  ;-p
(Ben wel nog niet verder dan de inlog-pagina geraakt.)

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9