[openstandaarden] VRT Nieuwsbrief De zevende Dag MSWord Attachment

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Wed May 28 16:36:45 CEST 2003

On Wed, 28 May 2003, Jan Wagemakers wrote:
> Nog een reaktie van de VRT :
>
>  | Dag Jan,
>  | De gebruikelijke eindredacteur had zich deze keer laten vervangen door
>  | iemand anders. Mogelijk is het daar foutgelopen. Ik zal de redactie van de
>  | Zevende dag op de hoogte brengen. Vriendelijke groet,
>  | Kristof Van den Branden
>  | Eindredacteur TV1 on line
>  | TV1 7L72
>  | 02/741.32.11

M.a.w. ze hebben dus dringend een process (met open standaarden) nodig voor hun
wekelijkse nieuwsbrief.

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds