[Openstandaarden] MS Office en XML

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Tue Nov 18 18:23:06 CET 2003

On Tuesday 18 November 2003 18:10, Onno Timmerman wrote:
> Thuis gebruikers kunnen deze functie niet gebruiken want het XML is
> enkel voor de MS office Pro en niet voor de gewone gebruiker.

De Pro versie kan zo'n XML bestanden schrijven en lezen. Maar de "gewone"
versie kan ze alleen lezen. (Van horen zeggen) Ik vermoed dat deze laatstsen
het document wel terug kunnen wegschrijven naar een ander formaat.

--
// Andy Goossens

// Quote of the moment:
Where there's no emotion, there's no motive for violence.
		-- Spock, "Dagger of the Mind", stardate 2715.1