[Openstandaarden] [OT] HTTP 1.1

Vincent Touquet vincent at ulyssis.org
Tue Nov 18 18:36:43 CET 2003

On Tue, Nov 18, 2003 at 06:40:04PM +0100, Onno Timmerman wrote:
>De site werkt nog niet te goed.
Ze is ook nog niet officieel gelanceerd denk ik.
Tkwam wel al in een artikeltje van De Standaard (over het feit dat er
geen ! in de domeinnaam mocht en dat groen.be al geregistreerd was...)

>Maar mag ik wel zeggen dat Tine V. die ook af en toe op deze mailinglist
>zat nu woordvoerster is. Of is dat een andere Tine. Dat kan een
>belangrijk breekijzer zijn!
>Onno
:) Kwil trouwens geen kritiek geven voordat de site effectief online
gaat, dat is vrij zwak. Dus bij deze distantieer ik me van mijn eigen
thread, er zijn belangrijker dingen te bediscussieren.