[Openstandaarden] [ISO-8859-1] E-government is er voor élke burger (fwd)

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Fri Nov 21 13:08:44 CET 2003

Onderaan deze email de aankondiging van minister Ceysens om het web
toegankelijk te maken voor alle "mensen met een sensoriële
en/of fysieke handicap". Misschien opnieuw een gelegenheid om een
persmededeling te doen, en tevens te wijzen op gelijkaardige noden
voor niet-IE gebruikers? Dit kan een insteek zijn om bij Ceysens een
voetje in de deur te krijgen, en eventueel officieel aan haar project
mee deel te nemen...

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480