[Openstandaarden] E-government en open standaarden...

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Fri Nov 21 14:11:14 CET 2003

Beste Pieter,

Ik heb jouw email-adres gekregen van een mede-surfer op de
mailinglijst van Openstandaarden.be. Blijkbaar ken jij onze
motivaties, en bent die ook ietwat genegen. Ik wil dus van deze
gelegenheid misbruik maken om te informeren over hoe we het best het
e-gov gebeuren in Vlaanderen kunnen opvolgen, en waar nodig lobby-werk
kunnen verrichten.  Kan jij concrete suggesties doen?

Vriendelijke groeten,

Herman Bruyninckx

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480