[Openstandaarden] openstandaarden en kinder bescherming

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Wed Nov 26 15:34:05 CET 2003

Ik wil even na vraag doen aan openstandaarden in hoevere open
standaarden een rol zou kunnen spelen ter beschermen van kinderen. Zijn
er überhaupt genoeg raak vlakken. Ik kan me voorstellen dat er verplicht
in meta data kan staan dat bepaalde gegevens niet voor kinderogen
bedoeld zijn.

heeft er iemand hier weet van of een algemeen zicht over. (hoeft niet
noodzakelijk op open standaarden gericht te zijn)...

Onno