[Openstandaarden] E-government en open standaarden...

David GLAUDE dglaudemailing at gmx.net
Fri Nov 28 19:21:16 CET 2003

I heb juist gevond:
Hier kan u de Beleidsnota van de Staatssecretaris voor Informatisering
van de Staat, Peter Vanvelthoven, lezen.  De nota is ook integraal
beschikbaar in PDF formaat.
Bij Aandachtspunten kan u de belangrijkste punten nalezen.

http://www.belgium.be/eportal/application?pageid=contentPage&docId=32457

Ik heb ook een pagina opbowe:
* http://wiki.ael.be/index.php/WatchDogGovernment

Ik heb een echte probleem met e-voting, maar er is iets over: "Logiciel
Libre".

Bent U zeker dat de vertaling van "Logiciel Libre" is "Open Source
Software"???

David GLAUDE
PourEVA tegen e-voting
http://www.poureva.be/article.php3?id_article=30