[Openstandaarden] Downloaden van attachment op MSN-groupen?

Wouter Vanden Hove wouter.vanden.hove at pandora.be
Sat Nov 29 06:02:18 CET 2003

Voor een aanvullende opleiding wordt gebruikt gemaakt van een MSN-groep
waar cursusmateriaal, agenda, ... gepost worden.

Echter slaag ik er van geen kanten in om attachments te downloaden.
Er is een soort mailinglijst, als men attachments verstuurd worden die
op de server gezet,de link is van het type
http://www.msnusers.com/naam_msn_group/msgattachments/xx
met xx een number

vooraleer ik ga beginnen denken dat niet-IE en/of windows-gebruikers
actief stokken in de wielen gestoken, moet ik toch bevestiging hebben
dat dit effectief niet lukt.
Met Google wordt alvast niets alarmerend gevonden.
Ik heb al alle browser geprobeerd (Mozilla, FireBird, Galeon, Konqueror,
tot wget toe), maar ik krijg altijd een time-out, andere gebruikers
niet.

Zijn hier eventueel mensen die actief zijn op MSN en dat misschien eens
kunnen uittesten?

Wouter