[Openstandaarden] Artikel standaard Software patenten

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Sat Nov 29 17:00:26 CET 2003

On Sat, Nov 29, 2003 at 04:56:52PM +0100, Peter Vandenabeele wrote:

> Was dit een "officieel" perbericht van Unizo ?

Dit was een officieel persbericht van Unizo, maar het is niet te
vinden op hun site. Ze gaven naar het schijnt niet echt de indruk er
nog veel mee te maken te willen hebben. Maar misschien valt daar wel
wat aan te doen als iemand hen nog eens belt of zo.

Groeten,

Dieter

--
Homepage: <http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/>