[Openstandaarden] OOo 1.1, wiki

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Wed Oct 1 21:53:39 CEST 2003

On Wed, Oct 01, 2003 at 09:39:32PM +0200, Tijl Vercaemer wrote:
> Op woensdag 1 oktober 2003 16:55, schreef Sven Vermeulen:

[...]
> Mensen die willen meewerken: mail me!  Dit is te OT om hier verder uit te
> werken.

Dit is een belangrijk idee dat vroeg of laat gerealiseerd zal worden,
waarschijnlijk met een gecombineerde bijdrage van vrijwilligers,
(kleine ne grote) firma's en overheid.

Is er een bestaande mailing lijst waar dit uitgewerkt wordt ?

Zoniet zou ik voorstellen dergelijke lijst op te richten en daar de
discussie verder te zetten. Topic van die lijst is IMHO ongeveer:

"een laagdrempel instap voor FLOSS op desktop (en server) voor
specifieke doelgroepen. Doelgroepen zijn o.a. onderwijs, overheid,
KMO, grotere firma's, prive personen. Het Extramadura project
(linex) is zeker een belnagrijk voorbeeld waar de doelgroep
expliciet het onderwijs in de regio Extramadura was."

Dit is hier inderdaad off-topic en ik ben geinteresseerd de discussie
op de passende (of een nieuwe) lijst voort te zetten. We moeten ook
de link met Nederland maken, waar dit soort zaken gebeuren.

Graag een verwijzing naar de gepaste lijst of voorstel voor een
aparte ML (praktisch kan ik die lijst heel snel opzetten, maar
ik wil me daar zeker niet opdringen). In voorkomend geval zou
ik ook een bredere oproep doen naar de FLOSS gerichte KMO's
in Belgie om hieraan bij te dragen.

Peter