[Openstandaarden] Een nieuw jasje

Walter Vermeir walter.temp2003 at sol3.info
Wed Oct 1 22:54:56 CEST 2003

Bram Vandoren wrote:

> Ik (en nog enkele andere mensen) hebben zitten knutselen aan een
> professionelere website voor os.be.
>
> Je vind hem op:
> http://bijna.openstandaarden.be
>
> Als er geen opmerkingen zijn, zet ik hem vanavond of morgenavond ipv de
> huidige site. Wie nog teksten of persberichten heeft die er niet instaan kan
> ze mailen naar mij. Er gaat waarschijnlijk ook nog wat materiaal bijkomen van
> de huidige site waardat geen link naar toe staat.
>
> Groeten,
> Bram.

Heel mooi. 2 details;

*rechtsboven; "Be Smart, use Open Standards"
Geen bezwaar tegen de boodschap maar waarom moet dat weer in het Engels?
Sommige mensen zijn open standaarden, anderen tegen onnodig Engels. Maar
die moeten elkaar toch niet uitsluiten.

*kleurverschil; er is tussen het blauw van de afbeelding
http://bijna.openstandaarden.be/themes/xtemplate/images/openstandaarden.png
  en de balk een klein maar zichtbaar kleurverschil (mozilla). Waarom is
die afbeelding niet gewoon transparant?

Groet,
Walter Vermeir