[Openstandaarden] OOo 1.1, wiki

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Wed Oct 1 23:15:15 CEST 2003

Op wo 01-10-2003, om 23:08 schreef Tijl Vercaemer:
Met mijn excuses voor het vullen van deze lijst met zaken die compleet
los staan van het onderwerp "Open Standaarden".

Troost jullie met de bedenking dat er binnenkort een aparte mailinglijst
komt die die overlast doet verdwijnen. Dank voor jullie begrip!

> Ik ben het grotendeels met je eens, maar ik denk dat we, met niet veel meer
> inspanning, wel meer kunnen neerzetten dan OpenOffice.org.
>
> Waarom niet in 1 moeite door andere zeer goede software promoten zoals
> Mozilla, Blender, Python, Octave,...
Je kan geen vrije software verkopen aan mensen die daar de toegevoegde
waarde (nog) niet van beseffen.
Je kan ze wel een kantoorpakket verkopen dat hun die toegevoegde waarde
leert beseffen.

Mark
--
Mark Van den Borre