[Openstandaarden] OOo 1.1, wiki

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Thu Oct 2 07:53:19 CEST 2003

On Wed, 1 Oct 2003, Tijl Vercaemer wrote:

> Ik ben zeker niet van plan het hen als vrije software te verkopen.  Ik wil
> het zo stellen: alle Vlaamse leerkrachten krijgen (hopelijk met steun
> van de Vlaamse gemeenschap)

Reken daar niet op... Dat is ook niet nodig: je moet zorgen dat die
personen in het onderwijs die gemotiveerd zijn om een poging te wagen
een CD kunnen verkrijgen. Downloaden en branden is zeker ook een
realistische optie, want veel scholen hebben breedband en branders.

> Maar hoeveel en welke software, alles in 1 keer, of programma per
> programma,... dat kunnen we later uitmaken eens we een eigen mailinglist
> hebben.

Werk samen met reed bestaande initiatieven! (K)(G)noppix en FreeDuc!
Een eerste nodige inspanning is zorgen dat voor alles een perfecte
Nederlandse vertaling beschikbaar is.

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480