[Openstandaarden] ter goedkeuring: spreidingsplan.be - brief Anciaux

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Thu Oct 2 13:50:38 CEST 2003

On Thu, 2 Oct 2003, Bert Rodiers wrote:

> Dat Word HTML kan aanmaken zou ik toch zeker niet gebruiken als argument.
> Die HTML kan je eigenlijk bezwaarlijk HTML noemen. Het voldoet absoluut
> niet aan de standaard van www.w3.org

Klopt... Maar het is wel de laagste drempel voor Windows-gebruikers.
Ik denk dus dat het nuttig is om het te vermelden als mogelijkheid,
met het door jou gemaakte voorbehoud. Als we enkel PDF pushen, dan
gaan we voor veel mensen wat te snel gaan, vrees ik...

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480