[Openstandaarden] Congres

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Fri Oct 3 09:48:48 CEST 2003

Als er dan intresse is vanuit openstandaarden dan moeten we eens samen
zitten om te zien wat er mogelijk is. Wie er gaat spreken en over welke
inhoud. Ik heb ook nog niet alle details binnen van hoe het exact
georganiseerd gaat worden.  Iedereen is natuurlijk welkom op het
Federaal parlement.

Ik blijf er wel bij dat er twee zaken moeten uitgelegd worden. Open
standaarden en Vrije Software
1. Wat zijn openstandaarden. Waarom zijn open standaarden belangrijk.
Hoe open standaarden implementeren

2. Wat is Vrije Software. Kan Vrije Software een kostenbesparing
betekenen voor de gemeente.

De doelgroep zijn politiekers die iets met hun nieuw opgedane kennis in
hun gemeente zullen willen doen. Tenminste als het verhaal niet te
technisch en sappig genoeg blijft. De studiedienst zal hen dan met
vragen & antwoorden blijven verder helpen.

Onno