[Openstandaarden] OOo 1.1, wiki

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Fri Oct 3 10:08:20 CEST 2003

On Fri, 3 Oct 2003, Herman Bruyninckx wrote:

> On Fri, 3 Oct 2003, Jan Borlez wrote:
>
> [...]
Nog vergeten... Wat geldt voor scholen en gemeenten geldt bijna
ongewijzigd ook voor de doelgroep van Jans KMO-IT: de KMOs. Dus elke
inspanning die we voor de eerste doelgroep doen kan door KMO-IT
herbruikt worden voor de tweede doelgroep.

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480