[Openstandaarden] OOo 1.1, wiki

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Fri Oct 3 11:22:24 CEST 2003

On Fri, 3 Oct 2003, Jan Borlez wrote:

[...]
> Wat is de bedoeling dan WEL?
> Vragen of ze bereid zijn om willen oeverwegen om de SUMMIERE tools te
> gebruiken.

Ok.

> Vragen dat op desktops die de leerlingen en leerkachten gebruiken deze
> tools staan ipv we standaard applicaties van Microsoft.
> Weet ook dat heel wat scholen dikwijls NIET beschikken over een netwerk
> met gestructureerde bekabeling of NIET beschikken over een server.

Mmm, ik verschiet heel vaak van wat voor goede en uitgebreide
infrastructuur heel wat scholen hebben... Ik zou mikken op deze
laatste groep, en niet op diegenen die nog geen goede infrastuctuur
hebben: die zijn eigenlijk niet echt geinteresseerd. Indien we wel
zouden geinteresseerd zijn, dan hadden ze via PC/KD genoeg geld om
iets deftigs op poten te zetten...

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480