[Openstandaarden] @openstandaarden.be mailinglijsten in overvloed...

Bram Vandoren lijstjes at bram.be
Sat Oct 4 16:16:01 CEST 2003

On Saturday 04 October 2003 14:53, Mattias Campe wrote:

> Hopelijk delen jullie mijn mening dat we er goed zouden aandoen om de
> hoofmailinglijst, nl. openstandaarden at openstandaarden.be, wat te
> ontlasten. Dit zal niet alleen meer duidelijkheid brengen, maar ook
> organisatorisch zal alles beter verlopen (zo kan iem. zich bv.
> concentreren op het maken van een sexy, duidelijke website, zonder
> os-teksten te moeten volgen, de conclusie leest hij/zij dan wel op
> openstandaarden at openstandaarden.be).

Ik zie alles liever nog op één lijst. Ik vrees dat de 'sub'-lijsten weeral
gaan uitsterven zoals de vorige keer is gebeurd.

Wat ik voorstel om OS.be overzichtelijker te maken:
- Intensiever gebruik van de wiki <http://www.openstandaarden.be/wiki>
- Inschrijven op Gmane <http://www.gmane.org/> mail<->usenet gateway. Zo kan
wie dat wil OS.be volgen via zijn newsclient.
- Website een beetje meer up to date houden.

Bram.