[Openstandaarden] Website lijst

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Wed Oct 8 17:16:19 CEST 2003

On Wed, 8 Oct 2003, cobaco wrote:

> hm, wat denken jullie van een gradatie:
>   >25 fouten bij w3c-validatie -> zwart
>   >10 fouten bij w3c-validatie -> rood
>   <10 fouten bij w3c-validatie -> oranje
>   =0 fouten bij w3c-validatie   -> groen

De gradatie lijkt me wel een goed idee. Maar de grenzen gaan in de praktijk
tegenvallen, vrees ik.

Ik denk dat we ofwel onze grenzen moeten baseren op een aantal steekproeven,
ofwel graderen gebaseerd op de ernst van de fouten i.p.v. op het aantal.

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds