[Openstandaarden] Website lijst

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Wed Oct 8 17:27:59 CEST 2003

De meeste site's zich niet houden aan W3C normen. Daarom heeft het
weinig zin om tegen die webdesigners, bedrijven te gaan zuren over W3C
normen. De belangrijkste creteria moet zijn -> werkt het platform
onafhankelijk.
Indien niet, en we zagen daar over, en de klanten van de webdesign
bedrijven beginnen vragen te stellen, dan zullen deze webdesigners
vanzelf openstandaarden belangrijk gaan vinden.
Mutatis mutandis de wereld wordt een beetje meer een open standaard!

Onno