[Openstandaarden] NGO

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Fri Oct 10 18:44:12 CEST 2003

At 2003-10-10 10:15, you wrote:
>On Fri, 10 Oct 2003, Onno Timmerman wrote:
>
>[...]
>>
>Ik kan blijkbaar zonder enig probleem surfen. Ook met een tekstbrowser.

De uitklap-menu's bovenaan zullen niet in elke browser werken, maar de
links in het uitklap-gedeelte staan telkens aan de linkerkant herhaald
als je op het item bovenaan in de menubalk doorklikt.

Ik zie eerder problemen met de popup-vensters op bijvoorbeeld de volgende
pagina's:
<http://www.azg.be/nl/werken/profielen.htm>
<http://www.azg.be/nl/antennes/adressen.htm>

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9