[Openstandaarden] Instant messaging - jullie gedacht?

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Thu Oct 16 23:05:49 CEST 2003

On Thu, Oct 16, 2003 at 10:59:07PM +0200, Sander Devrieze wrote:

> Ja? Waar lees jij dat? Zo vlug al! :)

... of was het alleszins van plan :-)
In ieder geval is het het bruikbaarste protocol (vanuit een
open-standaardperspectief dan), en technisch heeft het ook veel te
bieden. Maar geen enkele van de "grote 4" aanbieders (MS, ICQ, Yahoo en
AIM) gaat hun ding snel compatibel maken met jabber denk ik.

> Sponser en gebruik de transports voor Jabber zou ik zo zeggen.

... die transports die draaien op server die door de grote 4 systemtisch
geblokkeerd worden? Pleister op de wonde.

---
Frank Van Damme