[Openstandaarden] Instant messaging - jullie gedacht?

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Fri Oct 17 00:54:15 CEST 2003

At 2003-10-16 22:47, you wrote:
>Zeg nu eens eerlijk. Bijna iedereen die ik ken die linux draait zit op msn,

Ik draai Windows en heb nog nooit MSN gebruikt, wel ICQ & Jabber (beide
via Miranda IM) en eigenlijk gebruik ik alleen Jabber echt regelmatig.

Dat hangt er vooral vanaf hoe belangrijk je het vindt dat iemand je via
IM kan bereiken, en hoe belangrijk die ander het vindt jou te kunnen
bereiken.  En met het aantal Jabber clients dat tegenwoordig beschikbaar
is voor _elk_ OS, is er IMHO geen enkele reden waarom iemand dat niet zou
willen gebruiken...

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9