[Openstandaarden] Instant messaging - jullie gedacht?

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Fri Oct 17 21:27:36 CEST 2003

At 2003-10-17 18:38, you wrote:
>Plus al hun vrienden zitten op msn. Het is een beetje zot van van hun te
>vragen speciaal voor mij een andere client te gebruiken.

Maar je vindt het niet zot dat zij jou vragen om speciaal "MSN" te
installeren, hoewel bij wijze van spreken al je vrienden op Jabber zitten?

NB: er bestaan genoeg Jabber & multi-protocol clients waar iedereen die
met MSN kan werken, ook mee overweg zou moeten kunnen...

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9